Въпреки, че администраторите и модераторите на този форум ще се опитат да премахнат или да променят възмжно най-бързо всеки материал, носещ вреда, невъзможно е да бъдат прегледани всички съобщения. Вие разбирате, че всички съобщения на тези форуми изразяват личното мнение на съответните им автори, а не на администраторите, модераторите или уебмастъра (като изключим съобщенията, пуснати от тези хора), и следователно те не носят никаква отговорност.
Приемате се да не пишете никакъв груб, неприличен, вулгарен, заплашителен, сексуално-ориентиран или всякакъв друг материал, който нарушава законите. Такова поведение може да доведе до моменталното и постоянното ви изгонване от форумите (както и уведомяването на вашия доставчик). IP адресите, от които са направени всички съобщения се записват и могат да бъдат използвани в такива случаи. Приемате, че уебмастъра, администратора и модераторите на този форум имат правото да премахват, променят или заключват всяка тема по всяко време, ако намерят за уместно. Като потребител одобрявате записването на всяка информация, която въведете, във база данни. Въпреки, че тази информация няма да бъде предоставяна на трети страни без вашето одобрение, уебмастъра, администратора и модераторите на този форум не могат да бъдат отговорни за всякакви хакерски атаки, които могат да доведат до разкриване на данните.
Тази форум система използва cookies, за да записва информация на вашия компютър. Тези cookies не съдържат никаква информация за вас; използват се само за да подобрят функционалността на форумите. Мейл адреса ви се използва само за потвърждение на детайлите по регистрацията и паролата ви (и за изпращане на нови пароли, ако случайно забравите текущата си).
Избирайки
Съгласен съм... вие приемате горепосочените условия
1. Общи положения
1.1. Форум на играта Lady Popular
Форумът е официален орган на играта Lady Popular.
1.2. Доброволно участие
Никой потребител на форума, както и администраторите и модераторите, не са длъжни да взимат отношение по която и да е тема. Участието във форума става на доброволни начала и всякакви действия, изискващи участие от даден потребител към друг са неприемливи. Информацията в света на Lady Popular се дава, не се изисква.
1.3. Нарушения
Всяко нарушаване на правилата ще доведе до предуреждение. Администраторите на форума имат право да блокират и/или трият акаунти във форума и в краен случай – в играта. Прилагането и тълкуването на правилата е по преценка на Екипа на Форума.
2. Акаунти, предупреждения и наказания
2.1. Мултиакаунтинг
Всеки потребител има право само на един акаунт във форума. Регистрирането на много акаунти и/или тяхното едновременно използване може да доведе до наказание.
2.2. Блокирани потребители
Когато потребител е наказан с блокиране на акаунта му във форума, е абсолютно недопустимо да регистрира нов. Регистрацията на нов акаунт във форума след наказание се счита за сериозно нарушение на правилата и може да доведе до наказание в играта.
2.3. Обиди
В случаи на сериозни обиди, акаунтът на потребителя може да бъде блокиран без предупреждение.
3. Език и култура
3.1. Език
Официалният език във форума е български и екипът на Форума счита за свое задължение да пропагандира употр*та на кирилица, респективно всяко отклонение и подриване на тази пропаганда се счита за нарушение. Потребителски оправдания (изложени по каналния ред) по тази точка не се приемат, дори напротив - третират се сурово. За хората нямащи възможност да печатат на кирилица е препоръчително да използват http://2cyr.com/.
3.2. Култура
Дискусиите във Форумите трябва да се водят с уважение към Потребителите и зачитане на правото на друго мнение. Спорове и критики са позволени, когато са отправени с подходящ тон. Предизвикването на груби спорове и скандали е недопустимо и се наказва. Неетичното, грубо и иронично отношение към други Потребители или трети лица и институции ще бъде премахвано, и подобни действия ще се санкционират. Не могат да бъдат използвани аргументи в спора, които касаят етническата, расова, професионална, сексуална и т.н. ориентация на опонента. Не е желателно в рамките на една и съща тема един и същи Потребител да повтаря еднакви свои мнения без изменения в аргументацията. Повторенията предполагат натякване и желание да се заглуши с викове дискусията. Пускането на дублирани мнения в две или повече Теми е недопустимо и също е наказуемо.
3.3. “Caps Lock” и Цветно писане
Да не се използва винаги опцията " Caps Lock " (писане с главни букви), тъй като това ще се счита за "викане". Такива постове ще бъдат променени или премахнати, особено в случаи на нарушение или системно неизпълнение на две или повече правила. Позволено е да се използват главни букви или в удебелен / цветен вид само в случаи, когато е необходимо акцентирне на определени части от текста. Забранява се цветното писане на потребителите във всички раздели и теми. Цветен почерк могат да използват единствено модератори и администратори.
3.4. Цитати
Да не се използват винаги цитати. Цитатите имат ефект, само ако искате да коментирате или покажете определена част от нечие изявление или то е в друга страница или друга тема. Прекаленото използване на цитати само затруднява четенето и налага ненужно превъртане на страницата.
3.5. Изразни средства
Прекомерната употр* на изразни средства (нечленоразделни, междуметия, картинки, емоционални иконки) затруднява комуникацията. Такива постове ще бъдат променяни или изтривани, а системното нарушаване на това правило ще доведе до наказание.
3.6. Молби за премахване на наказания
Молбите за премахване на наказания не трябва да се пишат във форума. За целта можете да използвате лични съобщения. Ако мислите, че сте обвинени несправедливо, първо трябва да изпратите лично съобщение до модератора, който ви е наказал и чак след това на администратор. Решението на администратор е окончателно.
3.7. Елементи от аватар или подпис
Не е позволено да използвате елементи от аватари и/или подписи на други потребители. Това се счита за обидно и ще бъде санкционирано.
3.8. Брой мнения
Писането на мнения, само за да се увеличи техния брой ще бъде санкционирано.
3.9. Писане на мнения от чуждо име
Писането на мнения от чуждо име, особено от името на наказани потребители, е нежелателно и “адвокатът” ще бъде санкциониран.
3.10. Адресирани теми
Теми, адресирани до определен потребител ще бъдат изтривани. Ако искате да говорите с някой, пишете лични съобщения.
3.11. Информация за играчите
Не е позволено да се публикуват име и/или данни за акаунта на друг потребител без неговото изрично позволение освен в разделите “Докладвай за бъг”, “Докладвай за мултиакаунтинг” и “Докладвай за обида”. Забранено е публикуването на информация за друг потребител, фирма, форум,сайт и т.н. без изричното им съгласие. В подобни случаи публикуващият ще бъде наказван, а темата изтрита.
3.12. Търгуване на акаунти
Забранено е търгуването на акаунти във форума.
4. Писане на Нова Тема и Ново Мение
4.1. Заглавие на Нова Тема
Заглавието на всяка Нова Тема трябва да е колкото се може по-описателно и съобразено с Форумния раздел в който ще бъде пусната темата. Под "по-описателно" да се разбира употр* на ключови за проблема/въпроса думи, а не изразяване на целия въпрос/проблем в Заглавието и Подзаглавието.
4.2. Дублирана Тема
Когато Потребител прибегне до пускане на Нова Тема, то той трябва задължително да е преминал през "Търсене" и да е напълно убеден, че такава или подобна все още не съществува. Т.н. "crosspoting"или пускане на една и съща (или подобна) тема повече от веднъж се наказва с цялата суровост на точка 7.
4.3. Тематика
Когато Потребител пуска Нова Тема в дадена част от форума, то следва да съобразява текста си с тематичната насоченост на раздела. За всеки конкретен раздел на Форума може да съществуват ясно изразени допълнителни ограничения или други специфични правила (обикновено те са публикувани като "Важна Тема" в началото на форума).
4.4. Автор на Темата
Всеки Потребител, който отваря Нова Тема е нейн автор. Авторът на дадена тема се задължава да определя в отварящия темата текст рамките на дискусията, която ще се води в темата. Това може да е конкретно зададен въпрос (в този случай се рамкира предметът и параметрите на търсените отговори), определяне на проблемна област (задава се обект на дискусията и времеви или други рамки) или друго. Авторът на темата има правото да се обръща към Екипа на Форума чрез Лично Съобщение и да иска промяната или премахването на мнение на Потребител в неговата тема, на основание, че той не е по темата или се отклонява от нея. Екипът преценява доколко искането е основателно и ще взима мерки по своя преценка.
4.5. Писане на Мнение
Преди да пуснете Ново Мнение по какъвто и да е въпрос, първо се уверете дали то би било от полза за изясняване на въпроса. Мнения от рода "незнам за прическата, къде мога да си направя татуировка?", са недопустими. Всякакви изкривявания на темата също се наказват и то не само с триене но и с ограничаване на достъпа до форума.
5. Реклама/Пропаганда
Изрично забранено е излагането на идеологии, накърняващи даден обект/субект и/или група, както и целенасочено рекламиране на продукт/идеология/услуга. Забранено е търсенето на помощ средщу определено заплащане и търсене/прелагане/разпространение на всякаква незаконна информация за дадена група/фирма/личност.
6. Изображения
6.1 Вулгарност/еротика/насилие/расизъм
Всякакви подобни надписи, лога, марки, брошури и т.н. с подобна тематика (скрита или отявлена) ще бъдат изтривани.
6.2 Аватар/Подпис
Аватарът и подписът трябва да са съобразени с точка 6.1 (както и всички предишни и следващи) и да не надвишават 150 пиксела височина. Да не се злоупотребява с възможностите дадени за удебеляване и оцветяване.
7. Действия на Екипа на Форума при нарушаване на Форумните Правила
Всеки нарушител на някое от тези правила може да бъде санкциониран чрез редакция или изтриване на тема, мнение или част от мнение, без предупреждение от Екипа на Форума. На нарушители, упорстващи в своята заблуда по отношение на Форума и неговата мисия, ще бъде изпращано еднократно предупреждение като лично съобщение или повишаване на "Предупредителното Ниво" (Warn %) и след това те ще бъдат лишавани от Потребителски права за определен период от време или спрямо тях ще бъдат предприемани други административни мерки по преценка на Екипа на Форума.
Всеки Потребител се задължава да спазва тези правила чрез регистрацията си във Форума. Разбира се, участието във Форумите е доброволно, така че Екипа на Форума, приема за даденост, че съответният Потребител се е запознал с правилата и се самозадължава да ги спазва.
8. Информация за ограниченията при погазване на Форумните правила
Всеки санкциониран Потребител може по своя преценка да се обърне към Екипа на Форума като единственият начин за това е посредством Лично Съобщение към модератор/администратор, за да научи причините, поради които са му наложени съответните ограничения. Екипът на Форума не е задължен да обяснява своите действия и мотиви - това може да се направи само доброволно по своя преценка.
9. Раздел Предложения
Преди да направите ново предложение моля уверете се, че такова не е било направено от друг играч.
Както в останалите раздели, то и тук, описателните заглавия са задължителни. Колкото е по издържано предложението Ви и колкото повече е стилистично оформено, толкова е по-голям шанса да му бъде обърнато внимание. Предложението ви трябва ЗАДЪЛЖИТЕЛНО да бъде придружено от анкета с ясни и конкретни възможни отговори. Ако предложението ви бъде отхвърлено чрез анкетата от останалите играчи, то автоматично отпада вероятността да бъде реализирано. Ако анкетата ви има положителен резултат предложението ще бъде коментирано с разработчиците на играта и евентуално може да бъде реализирано за следващия рестарт. Ако предложението ви е получило одобрение от играчите, не разбирайте, че ще бъде осъществено със сигурност.
Всички теми които не отговарят на тези изисквания ще бъдат заключвани и в последствие изтривани.
10. Раздел Докладвай за БЪГ
В заглавието на темата задължително се описва точно за какво става дума (ПРИМЕР: “Не получих долари, когато направих...”, “Не успявам да си вляза в акаунта”). Теми, които не отговарят на тези условия ще бъдат заключвани и няма да им бъде отговаряно.
Докладванията за проблеми, които са възникнали в потребителския акаунт в играта се правят само и единствено в раздел Докладвай за бъг на Форума на играта. Докладвания в други раздели и неподходящи теми, а също и такива, направени на лични съобщения или доклади до Екипа на форума, ще бъдат оставени без разглеждане и ще бъдат изтривани без предупреждение. По същия начин ще се процедира и с непълни и неясни докладвания (с недостатъчно или изцяло липсващи данни за проверка), дори и те да са направени в правилната тема от раздел Докладвай за бъг.
11. Правила за модериране и администриране
Правилата за модериране се отнасят за модераторите (както глобални така и на различните раздели) и администраторите.
11.1. Трябва редовно да посещават форума и да следят за нарушения и злоупотреби с общите правила за ползване на форума!
- да следят темата да бъде в правилния раздел на форума;
- да следят заглавието на темата да съвпада със съдържанието и да е информативно;
- да разделят темите, когато разговорът се промени в различни посоки;
- да внимават да няма дублиране на теми с еднакво съдържание, като ги сливат или насочват създателите на нови теми към вече съществуващите;
- модераторите да осведомяват своевременно администраторите в случаи на злоупотреби от всякакъв вид;
- да почистват темите от ненужни диалози /разговори за ЛС, препирни, неважни за останалите потребители или несвързани с темата мнения/, за да бъдат темите по-информативни и лесни за преглед;
- да заключват теми, развитието на които е необходимо да спре или темата е изчерпана с цел предотвратяване на излишни бъдещи постове;
- да осведомяват потребителите за действията си чрез ЛС или съобщения в проблемните теми в случаите, когато тези действия представляват съществена намеса в съответната тема и биха могли да внесат объркване или неяснота;
- темите в работните раздели на форума се заключват, след като модериращият е напълно сигурен, че проблемът е изчерпан.
11.2.Модераторите модерират теми като слагат подпис в топика с редакцията. Модераторите заключват теми като слагат последен пост защо я заключват. Тема се отключва от модератора който я е заключил, ако има решение на администратор, или ако човека отворил темата и помолил да бъде заключена, помоли да се отключи отново. Във всички случаи отключване на тема се прави с пост защо се отключва темата. Теми, заключени поради нарушения се отварят само с разрешение на Администратор.
11.3. Модераторите трябва да помнят, че те трябва да са в услуга на играта, играчите и администрацията, а не обратното. Оказването на помощ към играчите и следенето на реда на форума са техни основни задължения. Проявата на неуважение, подигравки и неправомерно използване на дадената им власт е неприемливо (в това число триенето или редакцията на постове на лична основа и когато те не са в разрез с текущите правила).
11.4. Основната задача на модератора и администратора е споровете да бъдат решавани бързо и адекватно. Взимането на решения относно модерирането на дадена тема без цялата необходима за това информация, може да доведе до обвинения в пристрастия и потребителите да останат с грешно впечатление. Следователно, ако се разрешава казус, е добре да се изслушат и двете участващи страни.
11.5. Информация от Модераторската зона не се изнася по никакъв повод. Информация (например ИП адреси), достъпна само за администратори и модератори, не се предоставя на потребители или трети лица.
11.6. Наказание наложено от модератор или администратор може да бъде редактирано от друг член на екипа само след известяване на наложилия наказанието за причината, а още по-добре с консултация с него. Ако наказаният се интересува за причината, може да бъде насочен към модератора, наложил наказанието и бъдеща намеса в създалата се ситуация е недопустима. Модераторът или администраторът, наложил наказанието е длъжнен да даде обяснение на провинилия се член на форума, ако такова му бъде поискано. Ако разумно и изчерпателно обяснение вече е дадено, следваща комуникация не е необходима или задължителна. При заключване или преместване на тема е задължително да се остави подпис с информация кой и по каква причина е модерирал темата. Изключения са очевидно спам/просташки теми, които нямат нужда от коментари.
11.7. Желателно е да не се редактират теми, които вече са модерирани от друг модератор. Разбира се, ако в негово отсъствие във въпросната тема има нарушения- може тя да бъде заключена, до намесата на отсъстващият модератор който в последствие да прецени какви ще са бъдещите му действия.
11.8. Ако в дадена ситуация модераторът се двоуми какво да предприеме – по-добре да се допита до по-опитните си колеги. При неразбирателство между модератори спора в публичното пространство е АБСОЛЮТНО ЗАБРАНЕН. За разрешаване на ситуацита трябва да бъде уведомен администратор, който в задължителното присъствие на двете спорещи страни трябва да вземе съответните решения.
11.9. Модераторите и администраторите трябва да почистват темите от излишни мнения, да покачват warn level при необходимост и в краен случай да поставят бан на провинилите се потребители.
11.10. Нови модератори се избират само с кворум от гласовете на трима Администратори. Избора на нови администратори става само от Root Администратор. същите условия важат и за премахване на права (модераторски и административни).